09:00–10:00
Rejestracja uczestników
w holu budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UWr
10:00–10:10
Otwarcie
10:10–11:00
Wykład: wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grach programistycznych
Jakub Kowalski
Opowiem trochę o programowaniu agentów (botów) w grach programistycznych. Omówię działanie systemu z którego będziemy korzystać oraz opowiem szerzej o dziedzinie Competitive AI - rozgrywanych zawodach i przykładowych grach.
11:10–12:55
Blok warsztatowy 1
13:00–14:15
Przerwa obiadowa
14:15–16:00
Blok warsztatowy 2
16:10–17:55
Blok warsztatowy 3
18:00–21:00
Wieczór planszówek
19:00 ogłoszenie wyników gry miejskiej i kolacja
08:00–08:45
Śniadanie
Dla osób korzystających z noclegów w DS Centaur
09:00–09:50
Wykład: Od kształtu pączka do neurologii - topologiczna analiza danych
Jakub Gogolok
Topologia to dział matematyki zajmujący się badaniem kształtów oraz ich ciągłych przekształceń. Zamiast omawiać standardowy przykład, w którym pączek jest topologicznie tym samym co kubek, skupimy się na topologicznej analizie danych. Ta dziedzina zajmuje się przypisywaniem zbiorowi danych (np. dotyczących naczyń krwionośnych w mózgu pacjenta) określonego "kształtu". Taki kształt można następnie badać metodami topologii, co pozwala na wydobycie różnych nietrywialnych obserwacji. Postaramy się zrozumieć podstawy matematyki stojącej za tymi metodami oraz zobaczymy jak topolog może wspierać neurologa w jego pracy.
10:00–11:45
Blok warsztatowy 4
11:55–13:40
Blok warsztatowy 5
13:45–15:00
Przerwa obiadowa
15:00–16:45
Blok warsztatowy 6
16:55–17:45
Wykład: Jak sprawić, aby AI nie halucynowała? — porozmawiajmy z bazą danych
Piotr Wieczorek
17:45–18:00
Podsumowanie